fantastische, unieke en echt aan te bevelen ervaring. Meer dan alleen schilderen, het ging over het leven van een moment vol creativiteit, plezier en verbinding, begeleid door een geweldige kunstenaar: getalenteerd, vriendelijk en echt leuk. Je merkt niet eens dat de tijd verstrijkt, omdat je van elke seconde geniet. Eerlijk gezegd is het een ervaring die iedereen zou moeten hebben!
fantastische ervaring, uniek en volledig aan te bevelen. Het was meer dan schilderen, het was een moment van creativiteit, plezier en verbinding, geleid door een geweldige kunstenaar: getalenteerd, vriendelijk en erg leuk. Je voelt de tijd niet, want je geniet van elk moment. ¡De verdad, una experiencia que todos deberían vivir!