Mr. Tee verdient uitstekende erkenning voor zijn geweldige leiderschap en toewijding als gids. Ik was de enige die boekte, dus het voelde nog persoonlijker.
In het begin worstelde ik intern omdat het veel uithoudingsvermogen en moed kost om door de smalle paden te fietsen. Het was erg eng, maar met meneer Tee als mijn gids voelde ik me erg veilig en beschermd. Hij is leuk, grappig, herkenbaar, behulpzaam en zeer respectvol. Hij heeft een geweldige instelling en een goed hart. Door meneer Tee had ik het gevoel dat ik in staat was om de angst van dit alles te overwinnen en werd ik uiteindelijk erg goed.
Ik hield van de ananas, snacks en eten van zijn kraam. Ik waardeerde het echt omdat ik zo'n honger had. Hij is erg zorgzaam! Het is in zijn geboorteplaats, dus het voelde nog specialer.
Het breekt mijn hart om het vervuilde water en een deel van de stad te zien... 💛 iedereen in Thailand werkt heel hard om de kost te verdienen.
Over het algemeen ben ik erg trots op mezelf en deze ervaring, omdat het mijn allerlaatste activiteit voor Thailand was.
Bedankt meneer Tee 🙏🏻