Ik heb aan deze foodtour deelgenomen en ik beveel deze ten zeerste aan iedereen aan die de stad op een andere manier wil ontdekken. De ervaring was van begin tot eind uitzonderlijk. Bij elke stop konden we authentieke lokale specialiteiten proeven, die met zorg waren bereid en de gastronomie van de regio perfect benadrukten. Alle gerechten waren heerlijk, rijkelijk en typisch, waardoor we de lokale cultuur beter konden begrijpen via de keuken. De gids heeft er in grote mate toe bijgedragen dat deze rondleiding onvergetelijk was. Hij was zeer beschaafd, gepassioneerd en attent en deelde tijdens de hele route tal van historische en culturele anekdotes. Zijn uitleg was boeiend en voegde echte waarde toe aan elke proeverij. De organisatie was perfect, het tempo aangenaam en de sfeer vriendelijk. Het is een onmisbare activiteit om authentieke plekken te ontdekken en een verrijkende gastronomische ervaring te beleven. Een uitstekende ervaring die ik opnieuw zou doen.