Ik wou dat ik Aleksandr 10 sterren kon geven voor deze ervaring. Hij is een van de grappigste en vriendelijkste mensen die ik ooit heb ontmoet! Zo geduldig en leuk! We hadden het geluk om het meest ongelooflijke noorderlicht te zien!! Zo helder, de hele nacht door de hemel dansend. Echt spectaculair en onvergetelijk 💫🥹✨
Aan het einde maakte oom Alex (zoals we hem noemden) voor ons een worstbarbecue, warme thee, gegrilde marshmallows en koekjes. Omdat we maar met z'n tweeën waren, vroeg hij ons vriendelijk of hij de rest bij het kampvuur met anderen mocht delen. Natuurlijk hebben we ja gezegd! Uiteindelijk deelden we verhalen, eten en gelach met vreemden die als vrienden aanvoelden. Iedereen zei aan het einde van de ervaring: “Ontzettend bedankt, Aleksandr!”, omdat hij zo aardig en gul is voor iedereen.
God zegene je, oom Alex. We hebben de beste ervaring ooit gehad!🤍