Een spectaculaire rondleiding. Normaal gesproken ga ik niet mee op rondleidingen, omdat ik ze vaak te druk vind en vind dat ze er alleen op gericht zijn om de 'MUST-SEE'-plekken te laten zien, maar deze rondleiding was echt bijzonder. De gids aarzelde niet om de ervaring aan te passen aan het Spaans, en hij nam de tijd voor elk van de deelnemers om hen het gevoel te geven dat ze erbij betrokken waren en een geweldige ervaring hadden. Het eten was ook spectaculair; hij nam ons mee naar plekken die ik zelf niet had gevonden.
Het was een zeer leuke, interessante en uiterst uitgebreide rondleiding. Je merkt dat Miguel een zeer ervaren gids is en, bovenal, dat hij veel liefde voor zijn stad heeft. Bij elk van de stops voelde je de goede sfeer en het respect tussen de gids en het personeel op de verschillende locaties die we bezochten. Ik raad aan om deze rondleiding op de eerste dag te doen!
Na de rondleiding gaf Miguel ons tal van aanbevelingen die onze reis nog beter maakten.
Een geweldige ervaring; 5 sterren lijkt me te weinig.
Muito obrigado!!!