De hele ervaring was absoluut geweldig. De crew/het personeel, en vooral Gil, ze was erg attent en herinnerde zich dat ik haar had verteld dat we er waren om de academische prestatie van mijn zoon te vieren. Ze deed er alles aan. Toen het dessert kwam, had ze een stuk taart met een kaars voor mijn zoon. Iedereen zong "celebration" terwijl de band speelde, het was zo geweldig dat mijn zoon dolblij was!
Het was een zeer koude en regenachtige nacht, we kregen warme thee en warme koffie aangeboden, met onbeperkt bijvullen.
Het eten was absoluut heerlijk en overvloedig. Zeker de prijs waard. Ik zou de dinercruise zeker ten zeerste aanraden. Hoewel het regende en koud was, hebben we een aantal geweldige foto's gemaakt.
Ik denk dat mijn enige negatieve punt zou zijn dat het een grote boot van drie verdiepingen was. Wij bevonden ons op het eerste dek en de badkamer was op het derde dek. Er was een lift, maar die was buiten gebruik. Dus als je mobiliteitsproblemen hebt zoals ik, wees dan voorbereid op een klim van 3 verdiepingen. Achteraf gezien had ik het de verhuurder eerder moeten vragen.