Ik was onder de indruk van deze ervaring. Nada verwelkomde ons in haar huis en leerde ons hoe we helemaal zelf echt authentieke Libanese gerechten konden maken. Het eten was absoluut fantastisch; zowel de kwaliteit als de presentatie waren van restaurantniveau, maar met de warmte en het comfort van een familiemaaltijd.
Wat dit zo uniek maakte, was het samen aan tafel zitten, verhalen delen, lachen en via eten meer te weten komen over de Libanese cultuur. Nada is deskundig, grappig, gastvrij en duidelijk gepassioneerd door wat ze doet.
Als je een echte Libanese ervaring wilt, niet alleen een kookles, raad ik dit ten zeerste aan. Je vertrekt vol en gelukkig!