De ervaring was prachtig, Camille is erg vriendelijk en flexibel en weet veel over Parijs. Maar naar mijn smaak gingen we te snel tijdens de rondleiding, ik werd duizelig en had het gevoel dat ik er niet echt van genoot. Mijn zoon was dolblij, hij vond het geweldig. Verder zou ik voorstellen om het niet op de eerste dag te doen, maar liever op de tweede, als je al meer gewend bent aan de chaos die Parijs is, anders kan het een schok zijn.