De reis is meer dan geweldig. We zijn beginners in paardrijden en Emese is zo geduldig om het ons te leren, en ons tijd te geven om relaties met de paarden op te bouwen voordat we rijden. Ik zeg het als een bijeenkomst van vrienden in plaats van een commerciële activiteit. Ik kan voelen dat Emese van de paarden houdt en ze stelt haar vrienden, de paarden, aan ons voor. Het is zo ontspannend en vredig tijdens de rit. Na de rit nam Emese ons mee naar haar huis en ze maakte een geweldige pizza voor ons met koffie en thee. We houden van de hele tour en we missen onze nieuwe vrienden, Emese, Emses 'moeder en Horse Futó en Horse Bonifác. Als je van de natuur houdt, als je een oprecht persoon wilt ontmoeten, moet je meedoen aan deze tour.