Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Gast

Een reis annuleren wegens verzachtende omstandigheden

Let op: lees als je moet annuleren vanwege de COVID-19-pandemie dit artikel over de mogelijkheden.

Maak je geen zorgen. Als je je reservering wilt annuleren vanwege een noodgeval of onvermijdelijke omstandigheden, kunnen we je helpen:

  1. Lees onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden om te controleren of jouw situatie hieronder valt.
  2. Zorg ervoor dat je de vereiste documenten bij de hand hebt.
  3. Je kunt je verblijf of Airbnb-ervaring annuleren door Ik heb verzachtende omstandigheden te selecteren.
  4. Neem contact met ons op om een claim in te dienen. Wij begeleiden je bij de volgende stappen, waaronder het indienen van vereiste documenten en wachten totdat ons team je zaak heeft bekeken.

Belangrijk: claims moeten binnen 14 dagen na het annuleren worden ingediend.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

  • Gast

    Beleid bij ingrijpende gebeurtenissen

    Lees meer over hoe annuleringen worden afgehandeld wanneer zich na het reserveren onvoorziene gebeurtenissen voordoen waarop je geen invloed…
  • Gast

    Annuleringsvoorwaarden van je host

    Het restitutiebedrag is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden van de host en van het tijdstip en de datum van je annulering.
  • Zo werkt annuleren

    Soms komt er iets tussen en moet je annuleren. Volg deze stappen voor een probleemloze annulering van je reservering.
Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden