Zo werkt het
•
Gast
Na je reis: omgaan met meningsverschillen
Na je reis: omgaan met meningsverschillen
Onenigheden hoeven niet voor nog meer onenigheid te zorgen wanneer je er iets aan kunt doen. Zo helpen wij je:
Geldzaken
Je kunt voor zaken met betrekking tot je Airbnb-reis binnen 60 dagen na de vertrekdatum om geld vragen of geld sturen via ons Resolutiecentrum. Het is handig om al wel eventuele foto's of ander relevant bewijsmateriaal voorhanden te hebben wanneer je een verzoek in het Resolutiecentrum indient.
Problemen met recensies
Als je jouw kijk wilt geven op een recensie, situatie of de feedback, kun je binnen 30 dagen nadat de recensie geschreven is een reactie achterlaten. Deze komt dan onder de recensie te staan en is zichtbaar voor de rest van de Airbnb-community. Als de recensie in strijd is met ons beleid, kun je hier melding van maken.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- Hulp bij problemen na de reisJe reis is voorbij, maar er zijn nog wat losse eindjes (misschien heb je iets in de accommodatie laten liggen of heeft de host je een betali…
- GastAls een host om meer geld vraagtWanneer je via Airbnb reserveert, zie je precies hoeveel je moet betalen. Er zijn echter een paar uitzonderingen.
- Terugbetalingen en betalingsbewijzen bijhoudenJe kunt vast wat leukers bedenken dan je hele portemonnee doorzoeken naar een betalingsbewijs, toch? We maken het je graag zo gemakkelijk mo…
Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden