Navigeer voorwaarts om toegang te krijgen tot voorgestelde resultaten

    Hoe betaal ik mijn gast terug?

    Ga naar Reserveringen om een gast al voor de aankomstdatum restitutie te geven. Kies de betreffende reservering en klik vervolgens op Restitutie geven.

    Als gasten na of tijdens hun verblijf tegen een probleem aanlopen (wanneer bijvoorbeeld een aangeboden voorziening als wifi niet werkt of er geen warm water is), kun je hun een gedeeltelijke restitutie geven via het Resolutiecentrum.

    Een gast restitutie geven:

    1. Ga naar het Resolutiecentrum en klik op Geld sturen.
    2. Selecteer de gast die je geld wilt sturen en klik op Volgende.
    3. Selecteer onder Kies een reden de beschrijving die het best op jouw situatie aansluit.
    4. Klik op Volgende.
    5. Voer het restitutiebedrag in en schrijf een bericht voor je gast.
    6. Klik achtereenvolgens op Volgende en Verzenden.

    Je gast wordt op de hoogte gebracht van de restitutie en wij verwerken je transactie binnen 48 uur. Zodra jij het terug te betalen bedrag hebt overgemaakt, is de transactie definitief. Voor een eventuele extra restitutie moet jij of je gast via het Resolutiecentrum een nieuw verzoek indienen.

    Heb je de hulp gekregen die je nodig had?

    Gerelateerde artikelen