Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Gast

Wat als mijn host de reservering annuleert?

Hoewel het zelden voorkomt, kan het voorkomen dat een Host een reservering moet annuleren. Wij begrijpen dat dit een grote impact kan hebben op je plannen. Je kunt erop vertrouwen dat elke reservering op Airbnb inclusief AirCover is. Deze service beschermt gasten tegen grote problemen, waaronder annuleringen door hosts binnen 30 dagen voor aankomst.

In het onwaarschijnlijke geval dat een host je reservering binnen 30 dagen voor je aankomst annuleert, krijg je automatisch een restitutie en kunnen wij je helpen een vergelijkbare of betere woning te vinden.

Wat te verwachten als je reservering is geannuleerd

Bij annulering krijg je een e-mail met alle gegevens, waaronder informatie over je restitutie. Wanneer je je restitutie ontvangt hangt af van hoe je hebt betaald.

Als je annulering binnen 30 dagen voor je aankomst plaatsvindt, kunnen we je ook helpen bij het omboeken naar een vergelijkbare of betere accommodatie.

Heb je nog vragen? Raadpleeg ons Beleid voor omboeken en restitutie voor meer informatie en de beperkingen van AirCover.

Zoals altijd kun je contact met ons opnemen als je meer hulp nodig hebt.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden