Verlopen of ingetrokken uitnodigingen, aanbiedingen en aanvragen
Het is belangrijk dat je altijd binnen 24 uur op een bericht van een gast reageert. Is een vooraf goedgekeurde uitnodiging, speciale aanbieding of reserveringsaanvraag verlopen? Dan heb je toch nog een paar mogelijkheden.
Nog een speciale aanbieding sturen
Die is 24 uur geldig. Hier lees je hoe zo'n aanbieding werkt en hoe je er een stuurt.
Om een nieuwe reserveringsaanvraag vragen
Vraag je gast om voor de gewenste periode een nieuwe reserveringsaanvraag in te dienen en keur die vooraf goed of accepteer de aanvraag meteen. Je kunt ook Direct Reserveren inschakelen. In dat geval worden reserveringsaanvragen automatisch vooraf goedgekeurd.
Ingetrokken aanvragen
Als een gast een aanvraag intrekt voordat je hebt kunnen reageren, betekent dat meestal dat de gast intussen een andere ruimte heeft gereserveerd. Als je gast de aanvraag per ongeluk heeft ingetrokken, kun je gewoon vragen om een nieuwe aanvraag in te dienen.
Gerelateerde artikelen
- Host
Sneller meer reserveringen
Je kunt je gasten helpen met het reserveren van je ruimte door binnen 24 uur op hun reserveringsaanvraag te reageren of hun informatieverzoe… - Gast
Wat gebeurt er als mijn boekingsaanvraag verloopt of wordt afgewezen
Als je host je boeking afwijst of niet binnen 24 uur reageert, wordt er niets in rekening gebracht en kun je een andere accommodatie boeken. - Host
Speciale aanbiedingen sturen
Als een potentiële gast je al voor het reserveren een bericht stuurt, kun je diegene via de berichtenreeks een aangepaste prijs of speciale …