Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Host

Als een reservering 'niet mogelijk' is

As a Host, you may get a trip request that’s marked “not possible.” 

Why this happens 

“Not possible” appears when a guest has sent an inquiry or trip request for dates that were once available, but are no longer available, because:

  • Another reservation overlaps with some or all of the dates the guest inquired about or requested
  • Some or all of the dates are now blocked on your calendar 
  • Availability settings (ex: preparation time, advance notice, or minimum/maximum date settings) may interfere with a trip request
  • Airbnb can block your calendar if you haven’t provided all the information required for your account

What you can do

If you’d like, you can update your availability settings or unblock dates on your calendar. Read more about updating your Host calendar or helping a guest book your place on available dates.

Otherwise, as a Host, you don’t have to do anything when a reservation is no longer possible. We’ll tell the potential guest that the dates can’t be booked.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden