Zo werkt het
•
Reisbeheerder
Annuleringen door hosts en Airbnb for Work
Annuleringen door hosts en Airbnb for Work
If a Host cancels a business traveler's reservation, we'll send the traveler an email explaining the cancellation and any applicable refund. They can rebook the trip, or ask their employer's travel admin to do it for them.
To rebook reservations as an admin:
- Log in to your Airbnb for Work account and go to your dashboard
- Select Trips in the navigation bar
- If a trip has been canceled, it’ll be displayed in the Needs attention tab
- Click on the traveler’s name, and their itinerary will open in a new window
- Click Rebook now
The Rebook now link will automatically populate a search for places that match the original booking dates, number of guests, and location.
You can get details about the cancellation, contact Airbnb for support, or message the affected traveler, all from their itinerary.
Learn more about managing company travel.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
Tirol
Wil je host worden op Airbnb? Hier vind je informatie over de huidige wetgeving in jouw plaats.Over boekingen
Hier vind je belangrijke informatie, bijvoorbeeld over het maken van een zakelijke reservering, zodat jij en je team stevig door kunnen werk…- Host
Je ruimte bewerken of niet meer op Airbnb.org aanbieden
Je kunt op elk moment je Airbnb.org-instellingen bewerken of je ruimte van Airbnb.org verwijderen.
Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden