Navigeer voorwaarts om toegang te krijgen tot voorgestelde resultaten

    Wat doe ik als mijn gasten iets kapotmaken in mijn accommodatie?

    We weten dat schade aan je ruimte het verhuren niet bevordert, dus we helpen je graag. Om een verzoek in het kader van de Verhuurdersgarantie in te dienen of een vordering te maken op de waarborgsom, ga je binnen 14 dagen na de vertrekdatum van je gast, of voor de aankomst van je volgende gast (als dit eerder is), naar het Resolutiecentrum.

    Een aanvraag indienen voor het innen van de waarborgsom:

    1. Ga naar het Resolutiecentrum en klik op Geld vragen.
    2. Selecteer de gast aan wie je geld wilt vragen en klik op Volgende.
    3. Als de gast meerdere reserveringen heeft, selecteer je de juiste reservering en klik je op Volgende.
    4. Selecteer onder Kies een reden de optie Beschadigde of ontbrekende items. Klik daarna op Volgende.
    5. Voltooi de sessie We gaan je helpen en klik op Volgende.
    6. Klik op Nu beginnen.
    7. Voltooi de sessie Vergoeding aanvragen en klik op Indienen.

    Als je gast akkoord gaat met het door jou aangevraagde bedrag, sturen we je binnen vijf tot zeven werkdagen de uitbetaling.

    Als je gast je verzoek afwijst of niet binnen 72 uur reageert, klik je op Contact opnemen zodat we je kunnen helpen met je zaak in het Resolutiecentrum. Als we meer informatie over de beschadigde of ontbrekende objecten nodig hebben, heb je 72 uur de tijd om dit aan te leveren.

    We zorgen ervoor dat jij en je gast eerlijk vertegenwoordigd worden. Als wij besluiten dat je een vergoeding moet krijgen, sturen we je het bedrag in een aparte uitbetaling.


    Heb je de hulp gekregen die je nodig had?

    Gerelateerde artikelen