Zo werkt het
•
Gast
Vraag een nieuwe datum of een ander tijdstip aan voor een ervaring
Vraag een nieuwe datum of een ander tijdstip aan voor een ervaring
You’ve got your heart set on an Experience, but the time doesn’t work with your plans. You can always suggest a different time or date not listed on the Host’s calendar and find out if they’re available and amenable for a change.
Een wijziging aanvragen:
- Ga naar de ervaring en klik op Contact opnemen met host.
- Klik op Specifieke datum aanvragen.
- Kies een datum, een tijdsbestek en het aantal gasten.
- Controleer je wijzigingen en klik op Aanvraag verzenden.
- Ga naar de ervaring en tik op Contact opnemen met host.
- Tik op Beschikbaarheid aanvragen.
- Kies een datum, een tijdsbestek en het aantal gasten.
- Controleer je wijzigingen en tik op Aanvraag verzenden.
- Ga naar de ervaring en tik op Contact opnemen met host.
- Tik op Beschikbaarheid aanvragen.
- Kies een datum, een tijdsbestek en het aantal gasten.
- Controleer je wijzigingen en tik op Aanvraag verzenden.
- Ga naar de ervaring en tik op Contact opnemen met host.
- Tik op Specifieke datum aanvragen.
- Kies een datum, een tijdsbestek en het aantal gasten.
- Controleer je wijzigingen en tik op Aanvraag verzenden.
The Host will review the reservation details and decide if they can fit you into their schedule.
- If they confirm, you can complete the booking through a message in your inbox
- If they can’t accommodate you, you can try to work together to find a mutually good time
Confirming a reservation
The Host has decided this new time works for them and you’ve confirmed and paid for your reservation. What’s next? The experience is scheduled and on the Host’s calendar, therefore available for others to book, unless your request was for a private booking.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- Hoe vragen gasten een nieuwe datum of een ander tijdstip aan voor mijn ervaring?Gasten kunnen je een reserveringsaanvraag voor je ervaring sturen voor een datum of tijdstip dat niet op je kalender staat. Ze doen dit door…
- GastDe datum of het tijdstip van je reservering voor een ervaring wijzigenJe kunt je reservering wijzigen in je reisgegevens.
- GastDe annuleringsvoorwaarden van je geboekte ervaring opzoekenHet restitutiebedrag is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden van de host en van het tijdstip en de datum van je annulering.
Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden