Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Gast

Vraag een nieuwe datum of een ander tijdstip aan voor een ervaring

You’ve got your heart set on an Experience, but the time doesn’t work with your plans. You can always suggest a different time or date not listed on the Host’s calendar and find out if they’re available and amenable for a change.

Een wijziging aanvragen:

  1. Ga naar de ervaring en klik op Contact opnemen met host.
  2. Klik op Specifieke datum aanvragen.
  3. Kies een datum, een tijdsbestek en het aantal gasten.
  4. Controleer je wijzigingen en klik op Aanvraag verzenden.

The Host will review the reservation details and decide if they can fit you into their schedule. 

  • If they confirm, you can complete the booking through a message in your inbox
  • If they can’t accommodate you, you can try to work together to find a mutually good time 

Confirming a reservation

The Host has decided this new time works for them and you’ve confirmed and paid for your reservation. What’s next? The experience is scheduled and on the Host’s calendar, therefore available for others to book, unless your request was for a private booking

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden