Zo werkt het
•
Host
Hoe herstel ik een geannuleerde reservering voor een gast?
Hoe herstel ik een geannuleerde reservering voor een gast?
If you want to restore a canceled reservation, you’ll need to contact the guest and have them make a new reservation. Airbnb can’t help restore a reservation once it’s been canceled.
Message your guest and ask if they agree to your booking factors (ex: nightly price and cancellation policy) before rebooking. After reaching an agreement, you can send them a special offer with the specific agreed booking details. Your guest has 24 hours to accept the special offer.
Messaging your guest to book again
- Go to the Today tab and select the reservation. If the reservation isn’t shown, click Show more, and on the next page click Canceled
- Click Details for the reservation you want your guest to book again
- Click Message
If you received a Host cancellation penalty for the original canceled reservation, you can contact us to request a removal of the penalty after the new booking is confirmed.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- GastEen geannuleerde reservering opnieuw makenHoewel je een geannuleerde reservering niet kunt herstellen, kun je contact opnemen met de host en een nieuwe reservering maken.
- Host van ervaringWat gebeurt er als mijn gast zijn reservering van een ervaring annuleert?Als een gast binnen 24 uur na het boeken annuleert (of meer dan zeven dagen voor aanvang van de ervaring), krijgt diegene restitutie.
- HostAnnuleringsvoorwaarden voor hostsEen annulering schopt de plannen van de gast meestal in de war en dat heeft gevolgen voor het vertrouwen in de Airbnb-community. Daarom word…
Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden