Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Gast

Reisproblemen waarvoor je restitutie krijgt

Sommige problemen zijn niet meteen op te lossen. Als je tegen een van de onderstaande problemen aanloopt, ben je hoogstwaarschijnlijk gedekt door het Beleid voor omboeken en restitutie:

  • Geen toegang tot de accommodatie. Bijvoorbeeld omdat de host de verkeerde code voor het sleutelkastje heeft doorgegeven en niet bereikbaar is.
  • De ruimte blijkt bij aankomst niet veilig of niet schoon te zijn. Denk aan vuil beddengoed of een situatie die je veiligheid in gevaar brengt.
  • Belangrijke voorzieningen ontbreken of werken niet. Het zwembad waar je zo naar uitkeek is bijvoorbeeld in slechte staat.
  • De ruimte komt niet overeen met de advertentiebeschrijving. Het aantal kamers of bedden klopt misschien niet of er ontbreken toegankelijkheidsvoorzieningen.

Wat is de volgende stap?

Als je een claim moet indienen, zorg dan voor het volgende:

  1. Verzamel bewijs: maak foto's of video's van het probleem.
  2. Neem contact met ons op: bel Airbnb binnen 24 uur nadat je het probleem hebt ontdekt of stuur ons binnen 24 uur een bericht.
  3. Zorg dat je bereikbaar bent: we nemen contact met je op over de vervolgstappen.
Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden