Zo werkt het
•
Gast
Reisproblemen waarvoor je restitutie krijgt
Reisproblemen waarvoor je restitutie krijgt
Sommige problemen zijn niet meteen op te lossen. Als je tegen een van de onderstaande problemen aanloopt, ben je hoogstwaarschijnlijk gedekt door het Beleid voor omboeken en restitutie:
- Geen toegang tot de accommodatie. Bijvoorbeeld omdat de host de verkeerde code voor het sleutelkastje heeft doorgegeven en niet bereikbaar is.
- De ruimte blijkt bij aankomst niet veilig of niet schoon te zijn. Denk aan vuil beddengoed of een situatie die je veiligheid in gevaar brengt.
- Belangrijke voorzieningen ontbreken of werken niet. Het zwembad waar je zo naar uitkeek is bijvoorbeeld in slechte staat.
- De ruimte komt niet overeen met de advertentiebeschrijving. Het aantal kamers of bedden klopt misschien niet of er ontbreken toegankelijkheidsvoorzieningen.
Wat is de volgende stap?
Als je een claim moet indienen, zorg dan voor het volgende:
- Verzamel bewijs: maak foto's of video's van het probleem.
- Neem contact met ons op: bel Airbnb binnen 24 uur nadat je het probleem hebt ontdekt of stuur ons binnen 24 uur een bericht.
- Zorg dat je bereikbaar bent: we nemen contact met je op over de vervolgstappen.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- GastBeleid voor omboeken en restitutieLees ons beleid voor omboeken en restitutie goed door.
- Zo werkt annulerenSoms komt er iets tussen en moet je annuleren. Volg deze stappen voor een probleemloze annulering van je reservering.
- GastDe annuleringsvoorwaarden voor je accommodatieHet restitutiebedrag is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden van de host en van het tijdstip en de datum van je annulering.
Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden