Wat gebeurt er als mijn reserveringsaanvraag verloopt of wordt geweigerd?
Als je reserveringsaanvraag door de host is geweigerd of verlopen (hosts hebben 24 uur om te reageren), dan wordt er niets in rekening gebracht en kun je een andere accommodatie reserveren. Meer informatie over het controleren van de status van je reservering.
Als je reserveringsaanvraag wordt geweigerd en de accommodatie gewoon beschikbaar blijft, is het mogelijk dat de kalender van de host niet bijgewerkt is of dat de host liever reserveringen wil van een andere lengte of op een ander moment.
Tijdelijke machtigingen
Als je een reserveringsaanvraag indient, kan er een tijdelijke machtiging worden vastgehouden op je betaalmethode. Deze machtiging wordt weer vrijgegeven als je aanvraag is geweigerd of verloopt. We brengen pas iets in rekening als een reserveringsaanvraag is bevestigd.
Tip: voordat je een reserveringsaanvraag indient, raden we je aan om een accommodatie te vinden die je direct kunt reserveren via het zoekfilter Direct Reserveren of om meerdere hosts een bericht te sturen over hun beschikbaarheid.
Gerelateerde artikelen
- GastBetalingen en geweigerde reserveringsaanvragenJe hoeft niet te betalen voor de reservering als je reserveringsaanvraag niet is geaccepteerd of vervallen omdat je geen reactie hebt ontvan…
- HostVerlopen of ingetrokken uitnodigingen, aanbiedingen en aanvragenIs de goedkeuring vooraf verlopen? Vraag je gast dan om opnieuw een reserveringsaanvraag in te dienen. Je kunt ook een speciale aanbieding s…
- GastDe status van je reservering controleren als gastJe kunt de status van je reservering controleren in je inbox of onder Reizen.