Ga direct naar inhoud
    Navigeer voorwaarts om toegang te krijgen tot voorgestelde resultaten

    Wat is het Resolutiecentrum?

    Vanuit het Resolutiecentrum kun je om geld vragen of geld sturen voor zaken die betrekking hebben op je Airbnb-reis. Om een restitutie- of betalingsverzoek te openen, ga je naarwww.airbnb.com/resolutions.

    Je hebt tot 60 dagen na de uitcheckdatum van je reservering om een verzoek in te dienen in het Resolutiecentrum voor zaken die niet gerelateerd zijn aan de waarborg.

    Als je een vordering op je waarborg wilt maken, moet je je verzoek binnen 14 dagen na de uitcheckdatum van je gast indienen in het Resolutiecentrum of voordat je volgende gast incheckt, indien dit eerder is.

    Airbnb om hulp vragen

    Als het niet lukt om een ​akkoord te bereiken, kun je 72 uur nadat het verzoek is geopend Airbnb vragen om de uiteindelijke beslissing te nemen. Airbnb erbij betrekken:

    1. Wacht 72 uur nadat je het verzoek hebt ingediend.
    2. Ga naar www.airbnb.com/resolutions.
    3. Kies de juiste reservering.
    4. Klik op Contact met ons opnemen.

    Wanneer je contact met ons opneemt, krijgt ons team een melding en wordt er een teamlid toegewezen aan je zaak. Diegene controleert de informatie van jou en je host of gast en neemt daarna een definitieve beslissing. In sommige gevallen hebben we extra informatie van je nodig voordat we een beslissing kunnen nemen.

    Belangrijk: soms moet je een betaalmethode toevoegen voordat je via het Resolutiecentrum geld kunt sturen of om geld kunt vragen.

    In het Informatiecentrum vind je tips over hoe je de uitdagingen voor hosts het hoofd kunt bieden en hoe je kunt plannen voor het onverwachte.

    Heb je de hulp gekregen die je nodig had?
    Gerelateerde artikelen