Een betaalmethode bijwerken, verwijderen of toevoegen
Als een bestaande betaalmethode op je account onjuist is (bijvoorbeeld een verlopen creditcard), kun je deze bijwerken of een nieuwe betaalmethode toevoegen.
Een betaalmethode aanpassen voor aankomende betalingen
Als je een bestaande reservering hebt met betalingen die gepland staan voor een datum in de toekomst (bijvoorbeeld bij een langetermijnreservering), kun je de betaalmethode voor de geplande betalingen wijzigen.
- Ga naar Reizen en selecteer op de reis die je wilt aanpassen.
- Selecteer vervolgens je reservering onder Wat je hebt gereserveerd.
- Klik onder Betalingsgegevens op Facturen ophalen en betalingen beheren.
- Ga onder Je betalingsgegevens naar Geplande betalingen en selecteer Betalingsgegevens bijwerken.
- Werk je betaalmethode bij en geef aan wanneer je wilt betalen.
- Klik op Indienen.
- Ga naar Reizen
en selecteer de reis die je wilt aanpassen.
- Selecteer vervolgens je reservering onder Wat je hebt gereserveerd.
- Tik onder Betalingsgegevens op Betalingsbewijzen ophalen en betalingen beheren.
- Ga onder Je betalingsgegevens naar Geplande betalingen en tik op Betalingsgegevens bijwerken.
- Werk je betaalmethode bij en geef aan wanneer je wilt betalen.
- Tik op Indienen.
- Ga naar Reizen
en selecteer de reis die je wilt aanpassen.
- Selecteer vervolgens je reservering onder Wat je hebt gereserveerd.
- Tik onder Betalingsgegevens op Betalingsbewijzen ophalen en betalingen beheren.
- Ga onder Je betalingsgegevens naar Geplande betalingen en tik op Betalingsgegevens bijwerken.
- Werk je betaalmethode bij en geef aan wanneer je wilt betalen.
- Tik op Indienen.
- Ga naar Reizen en selecteer op de reis die je wilt aanpassen.
- Selecteer vervolgens je reservering onder Wat je hebt gereserveerd.
- Tik onder Betalingsgegevens op Betalingsbewijzen ophalen en betalingen beheren.
- Ga onder Je betalingsgegevens naar Geplande betalingen en tik op Betalingsgegevens bijwerken.
- Werk je betaalmethode bij en geef aan wanneer je wilt betalen.
- Tik op Indienen.
Een betaalmethode verwijderen
Je kunt een betaalmethode van je account verwijderen, tenzij je deze voor een openstaande of lopende boeking gebruikt of er nog geen 14 dagen verstreken zijn sinds je laatste verblijf. Houd er rekening mee dat je je betaalmethode ook niet kunt verwijderen bij lopende claims.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Klik naast de betaalmethode op het pictogram met drie puntjes
.
- Klik op Verwijderen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Tik op Betaalmethoden.
- Tik op de betaalmethode die je wilt verwijderen.
- Tik op Verwijderen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Tik op Betaalmethoden.
- Tik op de betaalmethode die je wilt verwijderen.
- Tik op Verwijderen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Tik naast de betaalmethode op het pictogram met drie puntjes
.
- Tik op Verwijderen.
Een betaalmethode toevoegen
Je kunt een creditcard, betaalkaart of andere betaalmethode toevoegen aan je account.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Klik op Betaalmethode toevoegen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Tik op Betaalmethoden.
- Tik op Betaalmethode toevoegen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Tik op Betaalmethoden.
- Tik op Betaalmethode toevoegen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Tik op Betaalmethode toevoegen.
Een betaalmethode als standaard instellen
Je kunt kiezen welke betaalmethode bovenaan je lijst van beschikbare betaalmethoden komt te staan.
- Ga naar Accountinstellingen > Betaalmethoden.
- Klik naast de betaalmethode op het pictogram met drie puntjes
.
- Klik op Als standaard instellen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Tik op Betaalmethoden.
- Tik op de betaalmethode die je als standaard wilt instellen.
- Tik op Als standaard instellen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betalingen en uitbetalingen.
- Tik op Betaalmethoden.
- Tik op de betaalmethode die je als standaard wilt instellen.
- Tik op Als standaard instellen.
- Ga naar Accountinstellingen > Betaalmethoden.
- Tik naast de betaalmethode op het pictogram met drie puntjes
.
- Tik op Als standaard instellen.
Gerelateerde artikelen
- GastJe betaalmethode wijzigen voor een bevestigde reserveringNa bevestiging en betaling van je reservering kun je de betaalmethode niet meer wijzigen. Als je reservering nog niet bevestigd en/of betaal…
- GastBetaalmethoden geaccepteerdWij ondersteunen verschillende betaalmethoden, afhankelijk van het land waar je betaalrekening geregistreerd staat.
- GastBetaalplannenJe betaalt een deel van je reservering zodra deze is bevestigd terwijl de rest automatisch wordt afgeschreven op de datums die op de betaalp…