Betaalmethoden
Betaalmethoden
- Zo werkt hetBuiten Airbnb om betalenWanneer een Airbnb-host jou op de website van Airbnb vraagt buiten de site om of via een ander bedrijf te betalen, moet je dit bij ons melde…
- Zo werkt hetBetaalmethoden geaccepteerdWij ondersteunen verschillende betaalmethoden, afhankelijk van het land waar je betaalrekening geregistreerd staat.
- Zo werkt hetEen betaalmethode bijwerken, verwijderen of toevoegenAlles over het beheer van je betaalmethoden.
- Zo werkt hetJe betaalmethode wijzigen voor een bevestigde reserveringNa bevestiging en betaling van je reservering kun je de betaalmethode niet meer wijzigen. Als je reservering nog niet bevestigd en/of betaal…
- Zo werkt hetMeerdere betaalmethoden gebruikenTenzij je over Airbnb-tegoeden of een tegoedbon beschikt, kun je de totale kosten van je Airbnb-verblijf of -ervaring niet over meerdere bet…
- Zo werkt hetHoe bevestig ik mijn betaalmethode?Ga naar je account en volg de aanwijzingen.
- Zo werkt hetOndersteunde valuta'sWe ondersteunen veel verschillende valuta en betaalmethodes. Hier vind je meer informatie en lees je over de mogelijke kosten die aan jouw k…
- Zo werkt hetWaarom kan ik niet met PayPal betalen?Als PayPal beschikbaar is dan kun je hiervoor kiezen op de betaalpagina.
- Zo werkt hetHoe gebruik ik PayU als betaalmiddel?PayU is beschikbaar als betaalmethode als je India opgeeft als je land van verblijf in je profiel.
- Zo werkt hetHoe gebruik ik Alipay als betaalmiddel?Wanneer je een reserveringsaanvraag indient en Alipay als betaalmethode kiest, word je doorgestuurd naar de Alipay-website om in te loggen e…
- Zo werkt hetHoe gebruik ik Sofort Überweisung als betaalmiddel?Selecteer, indien beschikbaar, Sofort Überweisung (of Sofort Banking) als betaalmethode en je wordt door het betaalproces geleid.