Een aanbod dat opvalt
Beschouw je aanbod als de menu-items die gasten bij je kunnen kopen. Je geeft elk aanbod een naam, beschrijving, foto en prijs, zodat duidelijk is wat je aanbiedt.
Gasten keuzes geven
Geef je gasten meer keuze met ten minste drie verschillende tarieven voor je aanbod. Zo behaal je mogelijk makkelijker je inkomstendoelen. Het is bijvoorbeeld gebruikelijk om instap-, standaard- en premium-tarieven te hanteren.
Je tarieven moeten in overeenstemming zijn met het formaat, de complexiteit en de originaliteit van elk aanbod. In de VS kan een fotograaf bijvoorbeeld een fotoshoot van een half uur verzorgen voor minder dan 50 dollar, een gepersonaliseerde fotoshoot voor tussen de 50 en 150 dollar en een familieshoot voor meer dan 150 dollar.
Gasten die op Airbnb naar services zoeken, krijgen je laagste prijs te zien in de zoekresultaten. Een instapaanbod kan nieuwe gasten aantrekken en interesse wekken voor je andere aanbod.
Overweeg om gasten ook te laten kiezen uit verschillende tijden en locaties. Een kok kan bijvoorbeeld een biologisch ontbijt, een lunch op de boerenmarkt en een driegangendiner verzorgen. Een schoonheidsspecialist kan gezichtsbehandelingen aanbieden in de eigen spa en bij de gast thuis.
Aanbod toevoegen
Elk aanbod bevat een titel, beschrijving en foto.
- Titel: beschrijf je aanbod met een paar woorden in precieze, eenvoudige taal.
- Beschrijving: begin met een beknopte, overtuigende beschrijving van wat is inbegrepen. Licht bepaalde ingrediënten, technieken, apparatuur of materialen uit die het aanbod bijzonder maken. Wees zo duidelijk mogelijk om je aanbod te laten opvallen.
- Foto: selecteer een afbeelding die je al hebt geüpload of voeg een nieuwe toe. Focus op één detail of persoon, met een effen achtergrond.
Nadat je je aangeboden services hebt aangemaakt, kun je ze indien nodig aanpassen of herschikken.
Alle hosts, foto's en advertentiegegevens moeten voldoen aan de standaarden en vereisten voor Airbnb Services.
De informatie in dit artikel kan na publicatie gewijzigd zijn.