BESCHERMING VOOR JAPANSE HOSTS

Experience Protection Insurance

BESCHERMING VOOR JAPANSE HOSTS

Experience Protection Insurance

img

Wat valt onder de dekking?

Onze Experience Protection Insurance-verzekering biedt dekking voor aansprakelijkheid voor een bedrag van maximaal ¥ 100.000.000 JPY in geval van een aansprakelijkheidsclaim van derden wegens letsel of materiële schade tijdens een ervaring.

Wat valt onder de dekking?

Onze Experience Protection Insurance-verzekering biedt dekking voor aansprakelijkheid voor een bedrag van maximaal ¥ 100.000.000 JPY in geval van een aansprakelijkheidsclaim van derden wegens letsel of materiële schade tijdens een ervaring.

Wat valt onder de dekking?

Onze Experience Protection Insurance-verzekering biedt dekking voor aansprakelijkheid voor een bedrag van maximaal ¥ 100.000.000 JPY in geval van een aansprakelijkheidsclaim van derden wegens letsel of materiële schade tijdens een ervaring.

De Experience Protection Insurance kan bescherming bieden bij:

  • aansprakelijkheid als de host aansprakelijk wordt gesteld voor letsel
  • aansprakelijkheid als de host aansprakelijk wordt gesteld voor materiële schade bij derden

  • De Experience Protection Insurance biedt bescherming voor hosts van ervaringen, hun werknemers die diensten verlenen voor de ervaring en derden die een overeenkomst hebben met de hosts van de ervaring om locaties voor de ervaring aan te bieden. Hosts hoeven niets extra's te betalen voor hun deelname aan het programma.

    De Experience Protection Insurance biedt geen bescherming voor:

  • Auto-ongelukken
  • Schade aan onroerend goed vanwege zaken als schimmel of vervuiling
  • Iets dat opzettelijk is gebeurd (geen ongeluk)

  • De Experience Protection Insurance dekt niet alle aansprakelijkheid.

    Uitkeringen van de Experience Protection Insurance zijn aan bepaalde voorwaarden, beperkingen en uitsluitingen onderworpen. Ga voor meer informatie naar de overzichtspagina van de Experience Protection Insurance.

    Om een kopie van de volledige verzekeringspolis aan te vragen, neem je contact op met Aon Japan Ltd. en vermeld je de gegevens van je Airbnb-account.

    Claims

    Wil je een claim indienen? Neem dan contact op met het communityteam. Wij verwijzen je door naar onze schadespecialist.

    Claims

    Wil je een claim indienen? Neem dan contact op met het communityteam. Wij verwijzen je door naar onze schadespecialist.

    Claims

    Wil je een claim indienen? Neem dan contact op met het communityteam. Wij verwijzen je door naar onze schadespecialist.