Elke woningboeking is inclusief AirCover voor gasten. Als er een ernstig probleem is met je Airbnb-woning dat je host niet kan oplossen, zijn we er om je te helpen.
Hier kunnen we je mee helpen:
Ons team kan je helpen bij het vinden van een vergelijkbare ruimte, rekening houdend met locatie en voorzieningen, op basis van beschikbaarheid tegen vergelijkbare prijzen. Als een vergelijkbare ruimte niet beschikbaar is of als je liever niet omboekt, geven we je een volledige of gedeeltelijke restitutie, inclusief servicekosten.
AirCover voor gasten biedt ondersteuning bij ernstige problemen met je woningreservering, bijvoorbeeld:
AirCover voor gasten dekt geen kleine ongemakken, zoals een kapotte broodrooster.
Je host is je beste aanspreekpunt als er iets is. Je kunt je host rechtstreeks een bericht sturen om te laten weten wat er aan de hand is. Als er tijdens je verblijf een probleem optreedt:
Wil je ons bereiken? Neem telefonisch, per e-mail of chat contact met ons op.
Als je je ooit onveilig voelt, helpen we je graag om voorrang te krijgen bij speciaal opgeleide veiligheidsmedewerkers die je helpen met je veiligheidsproblemen of je dag en nacht rechtstreeks in contact brengen met lokale hulpdiensten.
AirCover voor gasten is geen verzekering. Het dekt geen reisgerelateerde problemen (bijvoorbeeld: je reis is vertraagd vanwege een storm of je bagage is beschadigd door je vervoerder). Meer informatie over AirCover voor gasten en de beschermingsverzekering voor reizen, reserveringen of verblijven.
Als je host bent, lees dan meer over AirCover voor hosts en de verbeteringen die we hebben doorgevoerd.