Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Gast

Wat betekent de reserveringsstatus 'In behandeling'?

Dit artikel is automatisch vertaald.

Dit zijn enkele redenen waarom je reservering mogelijk de status 'In behandeling' heeft:

De verhuurder moet op je verzoek reageren

Wanneer je een reserveringsaanvraag indient en je betaling voltooit, wordt automatisch een reserveringsaanvraag naar de verhuurder gestuurd, die 24 uur de tijd heeft om de aanvraag te accepteren of te weigeren. De status van je reservering is 'In behandeling' totdat de verhuurder reageert. Gedurende deze periode kun je ook contact opnemen met de host om je aanvraag goed te keuren. 

Als de host je aanvraag weigert of niet binnen 24 uur reageert, wordt de reserveringsstatus bijgewerkt als 'Geweigerd' of 'Verlopen' en wordt je betaling terugbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode.

Je moet de identiteitsverificatie voltooien

Soms is een reservering 'In behandeling' als je een accommodatie hebt gereserveerd, maar je hebt het identiteitsverificatieproces nog niet voltooid. In dit geval heb je 12 uur de tijd om de identiteitsverificatie te voltooien, anders wordt de reservering automatisch geannuleerd.

Opmerking: Terwijl een reservering in de status 'In behandeling' staat, kun je deze op elk gewenst moment annuleren op de pagina met reserveringsgegevens.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden