Zo werkt het
Waarom kunnen gasten reserveringsfouten te zien krijgen bij een advertentie met een softwarekoppeling?
Waarom kunnen gasten reserveringsfouten te zien krijgen bij een advertentie met een softwarekoppeling?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
Advertentiefouten oplossen voor advertenties met softwarekoppeling
Log in op je Airbnb-account op een computer of mobiel apparaat om de fouten te bekijken en op te lossen.- Host
Een nieuwe uitbetalingsmethode instellen
Nadat je een uitbetalingsmethode hebt toegevoegd, duurt het even voordat deze is geverifieerd. Als het zover is, verandert de status in Gere… - Reisbeheerder
Reizen reserveren voor iemand anders
Airbnb staat toe dat mensen die deelnemen aan Airbnb for Work, zakenreizen kunnen reserveren namens andere mensen. Deze personen noemen we r…
Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden