Zo werkt het
•
Reisbeheerder
Kan ik een reis die door een voormalige medewerker is gereserveerd annuleren?
Kan ik een reis die door een voormalige medewerker is gereserveerd annuleren?
Reservations that are associated with former employees with unconfirmed email addresses and charged to your company’s payment method can be canceled.
To do this:
- Log in to your Airbnb account and go to your Airbnb for Work dashboard
- Click the notifications icon in the navigation bar
- Under Pending employee requests, click Unconfirmed employees
- Select the former employee in the list
- Click Review trip
- From the trip itinerary, click Request to cancel trip
- Add a note to your cancellation request, then click Send request
Our community support team will reach out to you once they have reviewed your cancellation request. The cancellation is subject to that listing’s cancellation policy.
Otherwise, if the traveler booked the trip using a personal payment method, you can remove them from your Airbnb for Work program. This won’t cancel their trip, but will prevent them from booking future trips that are paid for by your company. Find out how to remove someone from your program.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- Gast
Gelden de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden tijdens de COVID-19-pandemie voor mijn reservering?
Lees meer over het beleid voor verzachtende omstandigheden tijdens de COVID-19-pandemie. - Reisbeheerder
Annuleringen door hosts en Airbnb for Work
Als de host een reservering annuleert, sturen we de zakenreiziger een e-mail. Hij of zij kan opnieuw reserveren of de reisbeheerder kan dat … - Host
Een actieve reis wijzigen of annuleren als host
Als je de rest van een reservering moet annuleren, moet je je gast altijd een bericht sturen om de situatie uit te leggen. Daarna neem je co…
Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden