Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het

Hoe annuleer ik mijn gereserveerde ervaring?

Dit artikel is automatisch vertaald.

Opmerking: Als je je reservering moet annuleren vanwege het coronavirus (COVID-19), lees dan ons artikel over annuleringsmogelijkheden.

Zodra je de annuleringsprocedure doorloopt, kun je het restitutiebedrag controleren voordat je de wijziging hebt afgerond.

Om een reservering van een ervaring te annuleren:

  1. Ga naar Reizen en klik op de reservering die je wilt annuleren.
  2. Klik op Wijzigen of annuleren.
  3. Klik op Volgende onder Mijn boeking annuleren.
  4. Kies de reden van je annulering en klik vervolgens op Doorgaan.
  5. [Optioneel] Voeg een bericht toe voor de verhuurder en klik vervolgens op Doorgaan
  6. Controleer de restitutiegegevens en klik vervolgens op Mijn reservering annuleren om af te ronden.

Opmerking: je ontvangt een bericht om de annulering te bevestigen. Restituties komen normaal gesproken binnen tien werkdagen aan. Sommige betaalmethoden en regio 's kunnen langer duren. Kom meer te weten.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden