Zo werkt het
Hoe annuleer ik mijn gereserveerde ervaring?
Hoe annuleer ik mijn gereserveerde ervaring?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- Gast
De annuleringsvoorwaarden van je geboekte ervaring opzoeken
Het restitutiebedrag is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden van de host en van het tijdstip en de datum van je annulering. - Gast
Haat, intimidatie en discriminatie tegengaan
We willen dat onze hosts en gasten geen intimidatie en discriminatie ondervinden tijdens hun verblijven en ervaringen. - Gast
Restituties voor ervaringen
Informatie over wat je moet doen als je niet aan een Airbnb-ervaring kunt deelnemen, omdat je niet naar de locatie kunt afreizen en het niet…
Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden