Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het

Een recensie achterlaten nadat je host heeft geannuleerd

We snappen hoe frustrerend het is als een host een bevestigde boeking annuleert. Misschien wil je daarom jouw ervaring delen in een recensie, zodat eventuele toekomstige gasten daar wat van op kunnen steken. We hebben een en ander zodanig geregeld dat dit soort situaties voor iedereen eerlijk afloopt.

Als een host voor aankomst annuleert

Als je host voor de dag van aankomst annuleert, kun je geen recensie achterlaten. Meer informatie over wanneer je een recensie kunt achterlaten.

Als een host op of na de dag van aankomst annuleert

Als de host een boeking binnen 24 uur voor de aankomstdatum of later annuleert, kun je een recensie achterlaten. Als je een recensie achterlaat, moet je ervoor zorgen dat die aan ons Recensiebeleid voldoet en alleen een beoordeling bevat van relevante dingen die je zelf hebt meegemaakt. Misschien heb je feedback over gebrekkige communicatie, was er een probleem met inchecken of lukte het niet om de accommodatie binnen te komen. 

Maar als je niet naar binnen kon, heb je hoogstwaarschijnlijk geen relevante feedback over de accommodatie, de voorzieningen of de prijs-kwaliteitverhouding. Meer informatie over hoe je een nuttige recensie achterlaat.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden