Hulp bij een reservering
Hulp bij een reservering
Als je een reservering moet annuleren (geen paniek, dat kan gebeuren), een reservering moet bijwerken of vragen hebt over betalingen, dan ben je hier aan het goede adres. Deze artikelen leggen je alles uit over annuleringen, wijzigingen en wat de gevolgen daarvan zijn.
- Zo werkt het
Je reservering van een accommodatie annuleren
Onder 'Je reizen' kun je jouw reservering annuleren of wijzigen. - Zo werkt het
Hoe annuleer ik mijn gereserveerde ervaring?
Zodra je de annuleringsprocedure hebt doorlopen, kun je het restitutiebedrag controleren voordat je de wijziging definitief maakt. - Zo werkt het
Een reis annuleren wegens verzachtende omstandigheden
Lees meer over de vereisten en hoe je de volgende stappen kunt nemen. - Zo werkt het
Je boeking wijzigen voorafgaand aan je reis
Als je je reservering wilt wijzigen, kun je bij je host een wijzigingsverzoek indienen. - Zo werkt het
Geaccepteerde betaalmethoden
Wij ondersteunen verschillende betaalmethoden, afhankelijk van het land waar je betaalrekening geregistreerd staat. - Zo werkt het
Wanneer betaal je een reservering?
Wanneer kosten in rekening worden gebracht, verschilt per reservering en de locatie van de accommodatie. - Zo werkt het
Je boekingsgegevens vinden
Je vindt je boekingsgegevens, zoals je bevestigingscode, in je berichten of onder Reizen.