Een eenvoudiger Restitutiebeleid voor ervaringen voor de community
Hoogtepunten
We hebben ons Restitutiebeleid voor gasten van ervaringen bijgewerkt.
Gasten hebben nu 72 uur om problemen te melden.
Als host van een ervaring doe je er alles aan om jouw gasten een geweldige tijd te bezorgen. Wanneer gasten in het verleden tijdens een ervaring (zowel online als op locatie) tegen een probleem aanliepen, konden ze na afloop om restitutie vragen.
Dat er geen tijdslimiet was en gasten onbeperkt om restitutie konden vragen, was natuurlijk niet ideaal voor hosts. Daarom hebben we ons Restitutiebeleid voor gasten van ervaringen bijgewerkt. Gasten hebben nu na afloop van een ervaring 72 uur om een restitutieverzoek in te dienen.
We hebben het taalgebruik in ons beleid ook vereenvoudigd en verduidelijkt. De essentie van het beleid is onveranderd. Het bijgewerkte beleid geldt voor reserveringen die op of na 15 juli 2022 zijn gemaakt.
Bekijk voor meer informatie onze update voor 2022.
Hoogtepunten
We hebben ons Restitutiebeleid voor gasten van ervaringen bijgewerkt.
Gasten hebben nu 72 uur om problemen te melden.