Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Gast

Een restitutie aanvragen

Als je voor of na je reis een restitutieverzoek wilt indienen, kan dat via ons Resolutiecentrum. Voor de afhandeling maakt de hoogte van het bedrag niets uit.

We raden je aan om het restitutiebedrag eerst via de Airbnb-berichtenreeks met je host te bespreken en pas daarna een restitutieverzoek via het Resolutiecentrum in te dienen. Als jij en je host er niet uitkomen, heb je de mogelijkheid om Airbnb om hulp te vragen bij het vinden van een oplossing. Problemen moeten in overeenstemming met ons Beleid voor omboeken en restitutie binnen 72 uur bij Airbnb worden gemeld.

Let op: na de vertrekdatum van je reservering heb je nog maximaal 60 dagen om een verzoek in te dienen via het Resolutiecentrum.

Als je tijdens je verblijf tegen een probleem aanloopt, helpen wij je bij het vragen aan je host om het probleem op te lossen, het aanvragen van een restitutie of het indienen van een annuleringsverzoek met volledige restitutie. Denk eraan dat je binnen 24 uur na het ontdekken van het probleem je verzoek indient. Je host heeft één uur de tijd om te reageren. Als de host je verzoek afwijst of niet reageert, kun je Airbnb om hulp vragen.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Krijg hulp bij je reserveringen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden