Zo werkt het
•
Host van ervaring
Je gast van de Airbnb-ervaring restitueren
Je gast van de Airbnb-ervaring restitueren
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Een gast restitutie geven:
- Klik achtereenvolgens op Resolutiecentrum en Geld sturen.
- Selecteer de gast aan wie je geld wilt sturen en klik op Volgende.
- Selecteer onder Kies een reden de beschrijving die het best op jouw situatie aansluit.
- Klik op Volgende.
- Voer het restitutiebedrag in en schrijf een bericht voor je gast.
- Klik achtereenvolgens op Volgende en Verzenden.
- Tik achtereenvolgens op Profiel en Naar hostmodus gaan .
- Tik op Boekingen en kies de boeking die je wilt annuleren.
- Ga naar Geld sturen of vragen.
- Tik achtereenvolgens op Geld sturen en Volgende.
- Selecteer onder Kies een reden de beschrijving die het best bij jouw situatie past en tik op Volgende.
- Voer het restitutiebedrag in en schrijf een bericht voor je gast.
- Tik achtereenvolgens op Volgende en Verzenden.
- Tik achtereenvolgens op Profiel en Naar hostmodus gaan .
- Tik op Boekingen en kies de boeking die je wilt annuleren.
- Ga naar Geld sturen of vragen.
- Tik achtereenvolgens op Geld sturen en Volgende.
- Selecteer onder Kies een reden de beschrijving die het best bij jouw situatie past en tik op Volgende.
- Voer het restitutiebedrag in en schrijf een bericht voor je gast.
- Tik achtereenvolgens op Volgende en Verzenden.
- Tik achtereenvolgens op Resolutiecentrum en Geld sturen.
- Selecteer de gast aan wie je geld wilt sturen en tik op Volgende.
- Selecteer onder Kies een reden de beschrijving die het best op jouw situatie aansluit.
- Tik op Volgende.
- Voer het restitutiebedrag in en schrijf een bericht voor je gast.
- Tik achtereenvolgens op Volgende en Verzenden.
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
Wijzigingen en annuleringen
We leggen je alles uit over annuleringen, wijzigingen en wat de gevolgen daarvan zijn.Je ervaring beheren
Hier vind je belangrijke tips en tools om je reserveringen en kalender te beheren.Hoe annuleer ik mijn gereserveerde ervaring?
Zodra je de annuleringsprocedure hebt doorlopen, kun je het restitutiebedrag controleren voordat je de wijziging definitief maakt.
Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden