Ga direct naar inhoud
    Navigeer voorwaarts om toegang te krijgen tot voorgestelde resultaten
    Antwoorden van Airbnb: informatie voor gasten en het markeren van gedrag van gasten

    Antwoorden van Airbnb: informatie voor gasten en het markeren van gedrag van gasten

    Dit kan je leren over je gasten voordat ze bij jou verblijven, plus meer updates.
    Door Airbnb op 28 mrt 2018
    2 min. leestijd

    Je vroeg: Kan Airbnb meer informatie over gasten delen, zoals hun beoordelingen, volledige naam, enz.? Kunnen we de mogelijkheid krijgen om slechte gasten te markeren als ongepast en deze informatie zichtbaar te maken voor andere hosts?

    Meer informatie over gasten
    We bekijken nauwkeurig welke aanvullende informatie we kunnen delen zodat je bij elke keer dat je verhuurt vertrouwen hebt in de gast die je ontvangt. Vooralsnog kun je de eerdere recensies en profielinformatie van een potentiële gast bekijken (inclusief woonplaats, opleiding, hobby's en gesproken talen) voordat je een reservering bevestigt. Maar om de privacy van zowel hosts als gasten te beschermen, delen we geen achternamen totdat de reservering bevestigd is. Als deze informatie niet voldoende is om je gerust te stellen en een reservering te accepteren, dan kun je de gasten een bericht sturen met aanvullende vragen. We vermelden de huisadressen van gasten niet omdat deze informatie niet relevant of vereist is voor een reservering.

    Alle gasten moeten hun volledige naam, geboortedatum, telefoonnummer, e-mailadres en betaalgegevens aan Airbnb meedelen voordat ze kunnen reserveren. Als host kun je ook van gasten eisen dat ze een geldig legitimatiebewijs verstrekken voordat ze je woning kunnen reserveren. Dit is slechts een van de kenmerken van onze voortdurende inspanningen om vertrouwen op te bouwen in de community.

    Gedrag van gasten markeren als ongepast
    In de komende maanden voegen we meer manieren toe om gedrag van gasten te melden dat we mogelijk moeten aanpakken. Binnenkort volgt er meer informatie, maar vergeet niet dat de recensies van hosts over gasten de krachtigste tool voor de community zijn om slecht gedrag te melden.

    Meer dan ooit gebruiken we je recensies om zowel uitstekend als niet zo geweldig gedrag van gasten te signaleren. We ontwikkelen momenteel een Supergast-programma waarmee je ervaren reizigers met uitstekende beoordelingen kunt herkennen. En voor de zeldzame gevallen dat er zich problemen voordoen, helpen je recensies ons om gasten te identificeren die zich slecht hebben gedragen, hen specifiekere en strengere waarschuwingen te geven en gasten te verwijderen die hun gedrag niet verbeteren.

    Airbnb onderneemt actie als gasten negatieve reacties van hosts ontvangen. We zorgen ervoor dat gasten gewaarschuwd worden over hun onaanvaardbare gedrag en in sommige gevallen blokkeren we ze, zodat ze niet meer kunnen reserveren. We nemen je veiligheid en die van je gasten zeer serieus en daarom eisen we dat iedereen in onze community de waarden van onze community respecteert. Jouw recensies van gasten zijn essentieel voor het opbouwen van vertrouwen in onze community. Indien nodig ondernemen we actie namens jou, zodat je iedere keer als je verhuurt een positieve ervaring hebt.

    De informatie in dit artikel kan veranderd zijn sinds de publicatie ervan.

    Airbnb
    28 mrt 2018
    Was dit nuttig?