Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Host

Als je gast annuleert

Soms lopen de dingen gewoon anders dan je had verwacht. Als een gast de boeking moet annuleren, zorgen wij ervoor dat alles snel wordt afgehandeld.

Dit gebeurt er als een gast annuleert:

  • We laten je dat onmiddellijk weten.
  • We geven de geboekte datums vrij.
  • We regelen de uitbetaling en restitutie.

Uitbetaling bij annuleringen

Als je een uitbetaling tegoed hebt, ontvang je die 24 uur na de geplande aankomsttijd van je gast.

Is dit de eerste keer dat je gasten over de vloer hebt? Dan kunnen we de uitbetaling tot 30 dagen na de bevestiging van de boeking vasthouden. Meer informatie over uitbetalingen.

Restitutie aan gasten

Gasten die annuleren, krijgen automatisch restitutie als je annuleringsvoorwaarden dit toestaan. Maar ook als dit niet het geval is, komen ze mogelijk alsnog in aanmerking voor een restitutie onder ons Beleid voor omboeken en restitutie of als er sprake is van verzachtende omstandigheden.

Was het verblijf van je gast niet in overeenstemming met je gebruikelijke gastvrijheid? Hier lees je hoe je een gedeeltelijke restitutie geeft.

Annuleringen na aankomst

Als gasten na aankomst annuleren, moeten ze je accommodatie onmiddellijk verlaten. Je annuleringsvoorwaarden blijven van kracht.

Je annuleringsvoorwaarden wijzigen

Wil je je annuleringsvoorwaarden wijzigen? Hier wordt uitgelegd hoe je je voorwaarden wijzigt.

Opmerking: Wijzigingen van je annuleringsvoorwaarden zijn alleen van toepassing op toekomstige boekingen en gelden dus niet voor openstaande of bevestigde boekingen.

    Had je iets aan dit artikel?

    Gerelateerde artikelen

    Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
    Inloggen of aanmelden