Ga direct naar inhoud
    Navigeer voorwaarts om toegang te krijgen tot voorgestelde resultaten
    Mocht je het gemist hebben: een update op het gebied van recensies, de Verhuurdersgarantie en meer

    Mocht je het gemist hebben: een update op het gebied van recensies, de Verhuurdersgarantie en meer

    Lees meer over recente veranderingen aan onze functies, onze tools en ons beleid.
    Door Airbnb op 22 jan 2020
    2 min. leestijd

    Samenvatting

    • Onze tool registreert vanaf nu wanneer een gast een algehele beoordeling van vier sterren geeft (maar vijf sterren geeft in alle andere categorieën)

    • We zijn nieuwe, aangepaste aanbiedingen aan het uitproberen waarmee hosts hun eigen datums en kortingen kunnen instellen

    • De Verhuurdersgarantie van Airbnb dekt vanaf nu schade door hulpdieren

    We willen graag met je delen waar we de laatste maanden aan hebben gewerkt. Zo doen we nu nog beter ons best om inconsistente recensies aan te pakken (op basis van jullie feedback) en bieden we nieuwe tools aan voor aanbiedingen waarmee je jouw advertentie extra kunt laten opvallen. Lees verder voor meer informatie.

    Een recensie-update op basis van jullie feedback

    Eind vorig jaar kondigden we een nieuwe tool aan die inconsistente recensies gaat aanpakken. Het werkt als volgt: als een gast je een vijfsterrenbeoordeling geeft in elke categorie (netheid, prijs-kwaliteitverhouding, enz.) maar slechts één, twee of drie sterren geeft als algehele beoordeling, krijgt de gast een venster te zien met de vraag of ze dit willen corrigeren.

    We hebben veel goede feedback van hosts gekregen over deze nieuwe tool. We kregen ook de vraag waarom de grens bij drie sterren of minder ligt: waarom krijgt een gast die een algehele beoordeling van vier sterren geeft geen venster te zien als die gast verder overal vijf sterren heeft gegeven? We begrijpen deze vraag en hebben het systeem nu zo aangepast dat bij een algehele beoordeling van vier sterren ook een venster wordt geopend als er in elk van de specifieke categorieën vijf sterren zijn gegeven.

    Met deze update maken we recensies relevanter en nuttiger voor zowel hosts als gasten. We delen later dit jaar nog meer veranderingen met jullie.

    Nieuwe aangepaste aanbiedingen die je advertentie laten opvallen

    We hebben sinds kort een nieuwe functie voor aangepaste aanbiedingen, waarmee hosts hun eigen datumbereik en kortingsbedrag kunnen kiezen. Hosts die aangepaste aanbiedingen instellen, krijgen toegang tot speciale voordelen, zoals:

    • een opvallende doorgestreepte prijs in de zoekresultaten en op de advertentiepagina (bijv. $ 100 USD $ 85 USD per nacht)
    • speciale toelichtingen op de advertentiepagina en een korting die duidelijk beschreven staat in de prijsspecificatie
    • een plekje in de e-mails aan gasten die de advertentie hebben bekeken

    Zie je op jouw dashboard momenteel geen aangepaste aanbiedingen, dan bevind je je mogelijk op een locatie waar dit nog niet ondersteunt wordt of heb je het afgelopen jaar minder dan drie reserveringen gehad. Je kunt wel aanbiedingen maken voor gasten door een lager tarief in te stellen voor bepaalde datums of door week- of maandkortingen te bieden.

    De Verhuurdersgarantie dekt binnenkort schade door hulpdieren

    We weten dat hulpdieren (hieronder vallen hulphonden en dieren voor emotionele ondersteuning) een cruciale rol spelen in het leven van veel van onze gasten en we stellen je bereidheid om hen accommodatie te bieden op prijs. Het is ons ook bekend dat het heel af en toe voorkomt dat een hulpdier schade veroorzaakt aan een accommodatie. Daarom breiden we in de komende maanden onze Verhuurdersgarantie van $ 1.000.000 USD uit om dit soort incidenten te dekken (de Verhuurdersgarantie van Airbnb is onderhevig aan bepaalde voorwaarden en uitsluitingen, waarover jehier meer leest). We hopen dat deze update je de gemoedsrust geeft die je nodig hebt om gasten met verschillende behoeften te blijven verwelkomen.

    Zoals altijd lezen we graag wat je vindt van deze veranderingen. Laat het ons hieronder weten. We blijven updates doorvoeren die het voor jou makkelijker en prettiger maken om te verhuren. Je hoort later meer van ons.

    De informatie in dit artikel kan sinds publicatie zijn gewijzigd.

    Samenvatting

    • Onze tool registreert vanaf nu wanneer een gast een algehele beoordeling van vier sterren geeft (maar vijf sterren geeft in alle andere categorieën)

    • We zijn nieuwe, aangepaste aanbiedingen aan het uitproberen waarmee hosts hun eigen datums en kortingen kunnen instellen

    • De Verhuurdersgarantie van Airbnb dekt vanaf nu schade door hulpdieren

    Airbnb
    22 jan 2020
    Was dit nuttig?